Rondzenddienst

Voor de leden bestaat de mogelijkheid van de rondzenddienst. De rondzenddienst wordt door de vereniging geregeld. In mappen krijgen de leden boekjes met diverse zegels of enveloppen. Deze komen van buiten de vereniging maar het staat de leden ook vrij om boekjes in te leveren.
De leden die zich opgeven voor de rondzenddienst, krijgen na het betalen van een borg van €7,50 een nummerstempel. In september begint ook het rondzendseizoen. U wordt opgenomen in een sectie. De sectieleider brengt bij nummer 1 op een lijst de map. Het lid controleert de boekjes en neemt de zegels eruit die hij graag wilt hebben. De aangegeven waarde wordt opgeteld per boekje en genoteerd op de lijst. Als hij alles gezien heeft maakt hij het geld voor de uitgenomen zegels over naar de sectieleider en brengt de map naar de volgende op de lijst.
Er zijn een paar regels:

U geeft op het opgaveformulier aan of u ook met de rondzenddienst mee wilt doen.
Het grote voordeel is dat u rustig thuis de boekjes kunt nakijken. De zegels zijn goed te controleren
en het staat u vrij om te kopen.